Hoofdlijnen
De chauffeur is het visitekaartje van het bedrijf en heeft daarmee een grote invloed op uw imago en reputatie. Als onderdeel van een professionele beroepshouding zijn goede sociale en communicatieve vaardigheden essentieel.
Onderwerpen
Aan bod komen onder andere:
- Het belang en de elementen van een goed bedrijfsimago
- Communicatie als integraal onderdeel van de dienstverlening
- Rekening houden met cultuur, normen en waarden. Het gedrag erop aanpassen
- Voorkomen van en omgaan met (overmatige) stress
- Omgaan met conflicterende doelen en belangen
- Feedback geven en ontvangen
- De laatste twee onderwerpen worden tijdens het klassikale deel van de cursus ook ‘in de praktijk' geoefend.
Uitvoeringsmogelijkheden
De module is leverbaar met:
- 4 uur e-learning + 3 uur klassikale les
- 7 uur klassikale les
Leslocatie
- HBrijopleiding trainingslocatie, Ir. wintgenstraat 1A, Kerkrade
- Incompany